HTML

...o_o Me GuStA mUcHo ViViR o_o...

Me gusta vivir. Beszélgessünk akármiről. a levelekre szoktam válaszolni. tudom hogy a blogomon nem sokminden van de igyekszem a fejlesztéssel o_o Bailando, bailando...

Archívum

életem a kezdetektől

2007.08.13. 18:26 flor.yff

1992.május 11-én a Szt. István korházban délután 15:30 körül egy Farkas Flóra nevezetű 61 cm nagy 3,2 kg nehéz, nagy fekete hajú kislány meglátta a napvilágot :).Vagyis röviden szólva megszülettem.A szüleim borzasztó boldogok voltak, mert megszületett első és egyetlen kislányuk.Gyorsan nőttem nem telt bele 3 hónap, és megkereszteltek.Majd még három hónap és Anyukám egy kapott egy nagyon különleges borítékot, amiben volt egy ösztöndíj Canadába 1 teljes évre. Az első karácsonyomat (feldöntöttem egy fát) amire Apukám is hazatért a munkából, itthon töltöttük szűk családi körben.Nemsokkal később elérkezett indulásunk napja egy másik kontinensre. Tudni illik itt tanultam meg járni, és valamelyest beszélni is. Fél év után Anyukámmal hazajöttünk majd újra vissza mentünk, amikor Apu is jött velünk :) Az egy év eltelte után véglegesen itthon maradtunk, és én egyre csak cseperedtem, és cseperedtem...

Mígnem eljőtt 1998 szept. 1-je az első tanítási nap az általános iskolában, Pécelen. Itt 6 évig koptattam az amúgy is kopott padokat.Igyekeztem mindig az iskola felé haladni reggelente...de általában mindig kísért valaki ezért terveim nem sikerültek 8(

3-os koromban én elszántan eldöntöttem hogy 6. után iskolát váltok. Választásom a Patrona Hungariae Leány Gimnáziumra esett.(egy kis reklám a sulinak). Hírből nagyon megtetszett,mert az ofőm is idejárt.Egyszer egy napon el is látogattam ide persze nem egyedül...Eljött a 6. osztály, sorra minden szombaton az előkészítők,majd a felvételi.(Én sem voltam normális ám előkészítőre jártem ahhelyett hogy nemis tom mit csinálhattam volna)Megírtuk a felvételit, túlestünk a szóbelin, és vártuk az értesítőt...És egyszercsak mit hoza póstás mit nem (költői kérdés volt) egy aranyos borítékot,amiben az állt: Felvettek. És én ennek akkor nagyon örültem. Azóta is a Patrona diákjaként élem mindennapjaimat. Ugyan olyan egyenruhába járok, ugyan olyan köpenyt hordok mint a többiek az iskolában. Sokmindenért, de egy dologért biztos hálás vagyok és még leszek is az iskolának: a BARÁTAIMÉRT. nagyon szeretem őket...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://floryff.blog.hu/api/trackback/id/tr30139126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucaaa 2007.08.16. 10:01:35

látod írok én neked:):)
aranyos kis élet-story...
na mennem kell wc-re...:)
ja és csak h hirdessem magam: www.lucaaa.blog.hu

na bye

Flóra 2007.08.16. 11:29:36

Köszi szépen ;)
Nekem is tetszika tiéd csak lazán

pliz.wait · http://logalaba.freeblog.hu 2007.08.16. 12:19:03

csak annyi h sztem nem minden esetben néz ki jól ez a szöveghátteres kombináció, ugyanez az üzenet mehetne taminak is ,de lusta avgyok odammenni meg egyáltalűn neki írni amikor fáj a kezem :( -->de megerőltettem magam és látod Neked,Flóra írtam :D
süti beállítások módosítása